Condiții și termeni de livrare

Livrarea raza în municipiul CHIȘINĂU:

Bunurile pot fi livrate în orice moment convenabil pentru dvs. în decurs de 24-48 ore de la primirea, înregistrarea și confirmarea comenzii.

Serviciul de livrare este disponibil între orele 09-00 - 16-00, de luni până vineri.

Gratuit:

  • pentru comenzile ce depășesc suma de 1500 lei si au o greutate mai mică de 25kg.
  • Pentru comenzile cu valoare totală mai mică de 1500 lei și/sau o greutate mai mare de 25kg, livrarea raza orașului Chișinău constituie 50 lei, în suburbiile mun. Chișinău 120 lei. 

Livrarea pe teritoriul Republicii Moldova:

Gratuit:

  • în decursul de 3-5 zile lucrătoare, pentru comenzile ce depășesc suma de 1500 lei si au o greutate mai mica de 25kg.
  • în decursul de 5-7 zile lucrătoare, pentru comenzile ce depășesc suma de 3000 lei si au o greutate mai mare de 25kg.

Contra cost:

  • Pentru comenzile cu valoare totală mai mică de 3000 lei si o greutate mai mare de 25kg, costul livrării pe teritoriul R.M. se stabilește în dependență de distanță, volumul și greutatea mărfurilor.

Obligațiile serviciului de livrări:

  • Să contacteze clientul cu o oră înainte de a livra comanda. În cazul în care clientul nu răspunde, livrarea comenzii se amână, până la confirmarea disponibilității de a primi comanda.
  • Să livreze comenzile în termenul stabilit și la adresa indicată în comandă.
  • Să completeze talonul de garanție (în cazul în care produsul este însoțit de acesta).

Serviciul de livrări:

  • Nu livrează marfa repetat, gratuit, în cazul în care clientul lipsește de la locul livrării și ora stabilită anterior.
  • Nu montează, instalează sau conectează produsul livrat.
  • Nu ridică produsele la etaj.

Cumpărătorul este responsabil:

  • Să verifice adresa de livrare, numărul de telefon și datele persoanei de contact care sunt indicate la plasarea comenzii.
  • Să răspundă la apelul curierului și să fie prezent la adresa de livrare, la ora convenită.
  • Să ofere acces la serviciul de livrare a mașinii cât mai aproape posibil, pentru livrarea fără restricții a mărfurilor.

Notă! Dacă există un obstacol care împiedică funcționarea serviciului de livrare, mărfurile vor fi lăsate la locul în care a fost posibilă livrarea.

  • Să se familiarizeze cu proprietățile și caracteristicile mărfurilor înainte de a cumpăra (dimensiunea, culoarea, greutatea, etc.).
  • Să verifice dacă bunurile sunt complete și nu există daune exterioare.
  • Să semneze actul de livrare, confirmând astfel absența creanțelor împotriva vânzătorului și a transportatorului.

Documentele de însoțire a mărfurilor sunt:

  1. Factura aferentă cumpărăturii
  2. Bonul de casă (în cazul achitării în numerar)
  3. Talonul de garanție (pentru produsele care sunt însoțite de acesta)
  4. Actul de livrare a mărfurilor.

Notă! În cazul produselor care nu sunt însoțite de un blank de garanție propriu-zis, garanția este asigurată de bonul de casă și factură.

Ridică comanda, când îți este comod!

Este o metodă convenabilă pentru cei care nu doresc să aștepte livrarea produselor. Luați comanda făcută on-linesau telefonic, de sine stătător, la ora care vă convine, de luni până vineri, între orele 08.00-17.00, sâmbătă între 09.00-14.00, cu numărul contului comunicat de Manager la confirmarea comenzii.

Published on 21.10.2024