Livrarea raza în municipiul CHIȘINĂU:
Bunurile pot fi livrate în orice moment convenabil pentru dvs. în decurs de 24-48 ore de la primirea, înregistrarea și confirmarea comenzii.
Serviciul de livrare este disponibil între orele 09-00 - 16-00, de luni până vineri.
Gratuit:
- pentru comenzile ce depășesc suma de 1500 lei si au o greutate mai mică de 25kg.
- Pentru comenzile cu valoare totală mai mică de 1500 lei și/sau o greutate mai mare de 25kg, livrarea raza orașului Chișinău constituie 50 lei, în suburbiile mun. Chișinău 120 lei.
Livrarea pe teritoriul Republicii Moldova:
Gratuit:
- în decursul de 3-5 zile lucrătoare, pentru comenzile ce depășesc suma de 1500 lei si au o greutate mai mica de 25kg.
- în decursul de 5-7 zile lucrătoare, pentru comenzile ce depășesc suma de 3000 lei si au o greutate mai mare de 25kg.
Contra cost:
- Pentru comenzile cu valoare totală mai mică de 3000 lei si o greutate mai mare de 25kg, costul livrării pe teritoriul R.M. se stabilește în dependență de distanță, volumul și greutatea mărfurilor.
Obligațiile serviciului de livrări:
- Să contacteze clientul cu o oră înainte de a livra comanda. În cazul în care clientul nu răspunde, livrarea comenzii se amână, până la confirmarea disponibilității de a primi comanda.
- Să livreze comenzile în termenul stabilit și la adresa indicată în comandă.
- Să completeze talonul de garanție (în cazul în care produsul este însoțit de acesta).
Serviciul de livrări:
- Nu livrează marfa repetat, gratuit, în cazul în care clientul lipsește de la locul livrării și ora stabilită anterior.
- Nu montează, instalează sau conectează produsul livrat.
- Nu ridică produsele la etaj.
Cumpărătorul este responsabil:
- Să verifice adresa de livrare, numărul de telefon și datele persoanei de contact care sunt indicate la plasarea comenzii.
- Să răspundă la apelul curierului și să fie prezent la adresa de livrare, la ora convenită.
- Să ofere acces la serviciul de livrare a mașinii cât mai aproape posibil, pentru livrarea fără restricții a mărfurilor.
Notă! Dacă există un obstacol care împiedică funcționarea serviciului de livrare, mărfurile vor fi lăsate la locul în care a fost posibilă livrarea.
- Să se familiarizeze cu proprietățile și caracteristicile mărfurilor înainte de a cumpăra (dimensiunea, culoarea, greutatea, etc.).
- Să verifice dacă bunurile sunt complete și nu există daune exterioare.
- Să semneze actul de livrare, confirmând astfel absența creanțelor împotriva vânzătorului și a transportatorului.
Documentele de însoțire a mărfurilor sunt:
- Factura aferentă cumpărăturii
- Bonul de casă (în cazul achitării în numerar)
- Talonul de garanție (pentru produsele care sunt însoțite de acesta)
- Actul de livrare a mărfurilor.
Notă! În cazul produselor care nu sunt însoțite de un blank de garanție propriu-zis, garanția este asigurată de bonul de casă și factură.
Ridică comanda, când îți este comod!
Este o metodă convenabilă pentru cei care nu doresc să aștepte livrarea produselor. Luați comanda făcută on-linesau telefonic, de sine stătător, la ora care vă convine, de luni până vineri, între orele 08.00-17.00, sâmbătă între 09.00-14.00, cu numărul contului comunicat de Manager la confirmarea comenzii.